reklama

Ja už niekedy naozaj nemôžem

Sedím za pracovým stolom, ruky na klávesnici mechanicky pobehujú a uvedomím si, že pozerám na padajúce kvapky dažďa za oknom a hlavu mám úplne inde... bože tak veľmi chcem... ale dnes mám deň, že naozaj nemôžem... cítim únavu a vyčerpanie potrebujem iba nemyslieť a necítiť. Dá sa to? Kurník ale akooo? Sorry ale som iba človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Snažím sa zorientovať. Rýchlo sa postavím, otvorím okno a snažím sa kľudne dýchať. Trošku to zaberá, dýcham zavriem oči a snažím sa nemyslieť. Ja som to dnes doslova posr..ala... kriste kde mám hlavu? Prečo? Ako som si dovolila? Neviem... jedno však viem, vyrieknuté, či napísané je už vonku a chcem to napraviť a ja už niekedy naozaj nemôžem. Behom sekundy som si uvedomila, že som nereagovala správne v danom momente. Nedávno som dostala mailom „pravdivý horoskop“... áno som ženská tak ich čítam vážení páni tvorstva... veta: „nehovorte čo si naozaj myslíte, ľudia vašu úprimnosť neocenia, uvedomte si raz a navždy, že takt a diplomacia sú vám cudzie“...ma dostala... je to naozaj tak...za pravdu, za slobodu... ale za akú daň? „Tak ti treba trubka“ vravím si už asi miliónty krát ale aký to má význam? Snáď možno preto, že ma to potom úprimne mrzí. Vždy ľudí beriem takých akí sú hoci aj komplikovaných. Tých, ktorých mám naozaj rada proste beriem s úplnou samozrejmosťou len už niekedy nemám energiu, hoci im to nepoviem snažím sa aby si to občas uvedomili. Ako dnes. Sedím a čumím do prázdna. Celine Dion a jej „Because You Loved Me lyrics” ma unáša. Milujem hudbu, neviem bez nej existovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uvažujem ako môže byť nad vecou. Ako vysoko možno byť nad vecou v niektorých maličkostiach, ktoré sa zdajú “nám” byť komplikované… ó bože zase uvažujem…. Nechcem a aj tak mi mozog zapína a maká. Ako hlboko sa možno ponoriť do úvah, spomienok a pocitov? Neviem, podľa mňa je to striktne individuálne. Všetci sme zažili “vedomý masochizmus” keď sme si hudbou pripomínali milovaného človeka a zážitky spojené s ním, ktoré patria už iba našim spomienkam. Hudba má obrovskú moc privolať spomienky, zblížiť sa nanovo a splynúť v danom momente s “ním” hoci si to “nezaslúži” hoci o tom nevie a možno sa to nikdy nedozvie, iba zo strachu, že by o to aj tak nestál. Áno páni tvorstva to je ženská hrdosť, ktorú ste všeobecne nazvali „ženskou logikou“ J Žena...Najprv miluje potom nenávidí potom spomína a s trpkým úsmevom zisťuje, že vo svojom najhlbšom kúte srdca neprestala milovať... typický sled udalostí, ktorý zažíva každý jeden z nás aspoň raz za život. Je možné, že som si to neuvedomovala keď mi to písala? Ak sú city silné aj krivda a bolesť trvá dlho-predlho a môžete sa nakrájať na malé kúsky, nedá sa cúvnuť, niekedy sa nedá ani písať, ani hovoriť nieto ešte to vysvetliť. A toto som dnes nepochopila...preto ma to mrzí.. Bolesťou smútkom žijeme ale nemôžeme byť z nej živí, lebo to strašne bolí... Sorry moja, nezaplo mi, ja už niekedy naozaj nemôžem o bolesti, som iba človek… vážim si ťa až príliš aby som to pohnojila nanovo…  

Katarína Virágová

Katarína Virágová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som tá, čo kráča po zemi ale pozerá na hviezdy, typický kentaurus :) primárne matka trojročného krásneho stvorenia a sekundárne žena :)mám rada múdrych, inteligentných, zdravo sebavedomých, akčných, vtipných, zrelých a šarmantných ľuďí, ktorí presne vedia kam smerujú a niečo v živote už dokázali. Ľudí, ktorí sú zodpovední sami k sebe ale aj k druhým, stoja si pevne za svojimi slovami a činmi. Nesmierne si vážim cit pre odhadnutie momentu a trefnej reakcie, je to ukážka prirodzeného intelektu, ktorý je nesmierne vzácny... Zoznam autorových rubrík:  ZO ŽIVOTA...ZO ŽIVOTA RODINNÉHOZO ŽIVOTA MATERSKÉHOZO ŽIVOTA ŽENYAKO TO VIDÍ ŽENAVESELÉ POVZDYCHYSPOMIENKY Z DETSTVAS PRSTOM NA MAPE

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu