reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Virágová

Katarína Virágová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som tá, čo kráča po zemi ale pozerá na hviezdy, typický kentaurus :) primárne matka trojročného krásneho stvorenia a sekundárne žena :)mám rada múdrych, inteligentných, zdravo sebavedomých, akčných, vtipných, zrelých a šarmantných ľuďí, ktorí presne vedia kam smerujú a niečo v živote už dokázali. Ľudí, ktorí sú zodpovední sami k sebe ale aj k druhým, stoja si pevne za svojimi slovami a činmi. Nesmierne si vážim cit pre odhadnutie momentu a trefnej reakcie, je to ukážka prirodzeného intelektu, ktorý je nesmierne vzácny... Zoznam autorových rubrík:  ZO ŽIVOTA...ZO ŽIVOTA RODINNÉHOZO ŽIVOTA MATERSKÉHOZO ŽIVOTA ŽENYAKO TO VIDÍ ŽENAVESELÉ POVZDYCHYSPOMIENKY Z DETSTVAS PRSTOM NA MAPE

reklama

ZO ŽIVOTA MATERSKÉHO

Deň s veľkým „D“

Katarína Virágová

Deň s veľkým „D“

Náš synček má už neuveriteľných tri a pol roka, keď si spomeniem, že mal kilo a nejaké drobné keď sa narodil, že meral 37cm a v inkubátore sa prebojoval v krásne bábo a dnes vnímavého urasteného chlapčeka, som nadšená a hrdá mama, dokázali sme to.

  • 21. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Je iný ako väčšina, no a?

Katarína Virágová

Je iný ako väčšina, no a?

Máte zdravé dieťa?? Ďakujte Bohu, že je tomu tak!! Lebo okolie vie byť niekedy neskutočne kruté, ženy-matky, čo s tým denno denne žijú vedia presne o čom píšem.

  • 2. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Opitá láskou

Katarína Virágová

Opitá láskou

V dnešné ráno som sa ledva posadila v posteli keď mi zazvonil budík. Bože tak veľmi sa mi chce spať, som si pomyslela. Pozriem na zvyšok rodiny a tá spala sladkým a pokojným spánkom. Nejako som sa vymotala z mäkkosti teplých perín, šla do kuchyne a zapla kanvicu na kávu.

  • 7. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu