reklama

Kto sa má vyznať vo vzťahoch?

….ja na ne naozaj nie som odborník, ale dovolím si pár postrehov. Muži chcú lásku aj sex ale každé inokedy…známa vetička Maxim E.Matkina, dovolila som si citovať tohto zaujímavého človiečika, jedného z mála, čo píše naozaj trefne, jednoducho ale pravdivo. Veľa krát som sa nad touto témou zamýšľala, verím, že aj ďalšie stovky žien a možno aj mužov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Sú všeliaké druhy vzťahov, priateľské, kamarátske, rodinné, manželské, súrodenecké, milenecké… stačí si vybrať a nazvať to po svojom z osobných dôvodov. Uvažujem nad priateľskými. Mám priateľku s ktorou sa poznáme od neuveriteľných štyroch rokov. Niet veci (aspoň si to myslím) ktorú by sme nerozobrali do detajlov keď sa stretneme. Názory aj povahy máme rozdielne ale dopĺňame sa s maximálnou toleranciou a úctou. Ak idem mysľou ďalej a uvažujem nad vzťahmi muž a žena, už je to na zamyslenie. Aká tenká a krehká je hranica medzi čistým priateľstvom, začínajúcou láskou, či túžbou, keď sa z priateľstva vyvinie niečo hlbšie, niečo, čo možno časom ľutujete alebo… predsa len nie? Mnoho ľudí si myslí, že priateľstvo nehodno “pošpiniť” sexom, niekto si zas myslí, že to nie je dôvod na blok vo vzťahu k tomu druhému. Pravdu povediac zažila som jedno aj druhé. Záleží od povahy? Od čoho závisí ten “spúšťač”? neviem, píšem jasne, že nie some odborník, možno príde čas keď na túto dosť dôležitú otázku príde jasná odpoveď. Mala som plno “tiežpriateľov”, ktorí keď som mala problém ja, nemali čas alebo to doslova nezvládli. Sklamanie? Ani nie, skôr pachuť v ústach a otočka o 180 stupňov. Dnes sú v móde “rýchle vzťahy” týkajúce sa rýchleho ale výnosného biznisu, rýchlej ale plytkej lásky na jednu spotenú noc, prípadne na jeden týždeň. Rýchla doba rýchle vzťahy. Rýchle autá… Rýchle manželstvá… denne sa dočítate na známych portáloch požiadaviek ženáčov, ktorí hľadajú “lásku a pochopenie” ale “samozrejme diskrétne” smieeech… áno musím sa smiať lebo pozor ak “porušíte” pravidlo a nedaj Boh sa zaľúbite. Už ste na listine “nežiadúcich". Lebo sa ževraj príliš pripútavate a to už je “extrém” pre niektorých. Ak sa vás to nebodaj dotkne, už nemôžu byť k vám úprimní…Otázka znie prečo si ľudia komplikujú život a medziľudské vzťahy? Prečo si ich nevážia a nedokážu svojich priateľov brať takých akí sú? Nesnažiť sa ich meniť ale dokázať pochopiť možné exscesy prípadne nie zrovna “knižné” správanie? To je otázka… bohvie, či niekedy dostanem uspokojivú odpoveď Videla som veľa takých rýchlych vzťahov a dnes sú z nich iba triesočky a možno sem tam nejaká spomienka. Mladí muži hľadajú staršie ženy, zrelé, možno také, čo nekážu ako žiť, čo nevyrábajú žiarlivostné scény ako mladé dievčatá…možno také, ktorým v posteli nemusia presne hovoriť ako to má byť… ktoré to dokážu odhadnúť a “nežiadajú” viac ako sú v danej chvíli mladí muži schopní dať. Mladí, starší, slobodní, ženatí…priatelia, kamaráti, milenci, manželia… sú všade. Nájedete sparing partnera v písmenkách, je humorný, inteligentný, sčítaný, milý možno pozorný. Časom sa vykľujú problémy v jeho vzťahu a už je jasné aký je cieľ. Hranica… každý máme nejakú, čas a okolnosti určujú jej dĺžku. Niekomu stačí pár drinkov, pár šteklivých fotiek a hranica je ďalej… ale to vytriezvenie… smejem sa v mysli, bohužiaľ tak to je. Keď chcete priateľstvo dostane sa vám málokedy, ak chcete rýchlovku nestačíte počítať záujemcov, tak ako to je vlastne vo vzťahoch? Ja na ne naozaj nie som odborník , ja som iba človek a vy?  

Katarína Virágová

Katarína Virágová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som tá, čo kráča po zemi ale pozerá na hviezdy, typický kentaurus :) primárne matka trojročného krásneho stvorenia a sekundárne žena :)mám rada múdrych, inteligentných, zdravo sebavedomých, akčných, vtipných, zrelých a šarmantných ľuďí, ktorí presne vedia kam smerujú a niečo v živote už dokázali. Ľudí, ktorí sú zodpovední sami k sebe ale aj k druhým, stoja si pevne za svojimi slovami a činmi. Nesmierne si vážim cit pre odhadnutie momentu a trefnej reakcie, je to ukážka prirodzeného intelektu, ktorý je nesmierne vzácny... Zoznam autorových rubrík:  ZO ŽIVOTA...ZO ŽIVOTA RODINNÉHOZO ŽIVOTA MATERSKÉHOZO ŽIVOTA ŽENYAKO TO VIDÍ ŽENAVESELÉ POVZDYCHYSPOMIENKY Z DETSTVAS PRSTOM NA MAPE

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu